موجود

جا عودی چوبی ماه

قیمت اصلی ۲۳۰.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۱۵.۰۰۰ تومان است.

چوب : سوپر راش اکراینی

پوشش: روغن گیاهی آب گریز

 

موجود

شناسه محصول: JO202 دسته بندی:

توضیحات

جا عودی چوبی ماه

جا عودی چوبی طرح ماه یک محصول متفاوت و خاص برای دوستدارن چوب و عود می باشد برای تولید این محصول زیبا از چوب سوپر راش اکراینی درجه یک استغاده شده و برای پوشش جا عودی ماه از روغن مناسب ظروف درجه یک خارجی به کار رفته، قابل ذکر است که این روغن خاصیت آب گریزی دارد.

سبک خاص و متفاوت این جا عودی چوبی آن را به گونه ایی متمایز کرده که می توانید صرفا از آن جهت دکوری نیز استفاده کنید. قطر سینی جا عودی چوبی ماه ۹.۵ با ضخامت 2 سانتیمتر است ارتفاع این محصول حدودا ۱۰ و ضخامت ماه نیز 2 سانتی متر می باشد.

لطفا هنگام خرید محصولات چوبی توجه داشته باشید که بخاطر ماهیت چوب و متفاوت بودن رنگ و رگه ها در هر تنه درخت و حتی در یک تنه درخت، درنتیجه رنگ و نوع رگه محصولات ارسالی دقیقا مطابق تصویر نیست. در صورتی که رنگ روشن تر یا تیره در چوب را می پسندین و این مساله برای شما مهم است در توضیحات سفارش خود به صورت کوتاه به تیره یا روشن بودن رنگ چوب اشاره بفرمایید.

مساله مهم دیگر در محصولات چوبی این است که حدود چند میل (تا حدود نیم سانتی‌متر) اختلاف سایز را نسبت به ابعاد نوشته شده در سایت در نظر بگیرید دلیل این مساله هم بخاطر این است که چوب ها به صورت الوار وارد می شوند و الوار چوب با ضخامت مثلا ۵ سانتی‌متر گاهی ۵.۵ و گاهی ۴.۷ است که موجب تغییرات در سایز محصول بوجود آمده در حد چند سانتی متر می شود. البته ما همیشه سعی می کنیم ابعاد دقیق را در سایت بروز کنیم.

 

توضیحات تکمیلی

ابعاد9.5 × 9.5 × 10 سانتیمتر
رنگ چوب

خودرنگ, گردویی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا عودی چوبی ماه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط